SR
 
SR

Mylan u svetu

Zatvori

Izaberite jednu od naših veb-lokacija sa liste u nastavku.

  1. Afrika

    1. Južnoafrička Republika
      1. English
  2. Amerike

    1. Brazil
      1. Português brasileiro
    2. Kanada
      1. English
      2. Français
    3. Sjedinjene Američke Države
      1. English
  3. Azija

    1. Indija
      1. English
    2. Japan
      1. 日本語
  4. Evropa

    1. Austrija
      1. Deutsch
    2. Belgija
      1. Français
      2. Nederlands
    3. Češka Republika
      1. Čeština
    4. Danska
      1. Dansk
    5. Finska
      1. Suomi
    6. Francuska
      1. Français
    7. Grčka
      1. Ελληνικά
    8. Holandija
      1. Nederlands
    9. Irska
      1. English
    10. Italija
      1. Italiano
    11. Madjarska
      1. Magyar
    12. Nemačka
      1. Deutsch
    13. Norveška
      1. Norsk
    14. Poljska
      1. Polski
    15. Portugal
      1. Português
    16. Rumunija
      1. Română
    17. Slovačka
      1. Slovenský
    18. Slovenija
      1. Slovenian
    19. Španija
      1. Español
    20. Srbija
      1. Serbian Latin
    21. Švajcarska
      1. Deutsch
      2. English
    22. Švedska
      1. Svensk
    23. Velika Britanija
      1. English
  5. Pacifik

    1. Australija
      1. English
    2. Novi Zeland
      1. English

Kompanija Mylan je takođe ponosna što posluje na ovim lokacijama.

  1. Maroko
  2. Tajvan
  1. Singapur
Oct 26, 2018

Kvalitet kao imperativ


Miloš Davidović, regionalni menadžer Mylan-a za Srbiju, Sloveniju, Makedoniju i Crnu Goru, za “Doživeti 100” otkrio je koje su vrednosti koje ova kompanija zastupa i kako se prateći te vrednosti stiže do uspeha.

Mylan je jedna od vodećih svetskih farmaceutskih kompanija u domenu generičkih lekova i lekova za
lečenje specifičnih bolesti, sa proizvodima u približno 145 zemalja sveta. Zanimalo nas je da čujemo nešto o samim počecima poslovanja i o tome kako je izgledao put do tog uspeha.

Kako je nastala kompanija Mylan?

Mylan je danas globalna zdravstvena firma čiji je “DNK” uvek bio skoncentrisan na dostupnosti već više od 55 godina. Mylan su 1961. godine osnovala dva mlada prijatelja Amerikanca, Milan Puškar i Don Panoz. Kada su se vratili iz vojske, odlučili su da rade distribuciju lekova u Zapadnoj Virdžiniji, da bi lekovi stigli u manje, seoske sredine koje nisu bile obuhvaćene velikim distributerima. Sa jakim preduzetničkim duhom odlučili su zatim da započnu operacije proizvodnje lekova. Mylan je prvobitno proizvodio za druge kompanije i razvio je solidnu stručnost i reputaciju stigavši do proizvodnih firmi koje su u to vreme osnovane u farmaceutskoj industriji. Kasnije je Mylan počeo da proizvodi pod svojim sopstvenim imenom uzimajući tako sudbinu u svoje ruke.
Od samog početka firma je svoju delatnost zasnovala na kvalitetu i kvalitet ostaje jedna od osnovnih vrednosti firme. Ponosni smo što imamo standard visokog kvalitetna širom sveta. Gde god da se naši preparati proizvode: u Sjedinjenim Državama, Francuskoj, Mađarskoj, Irskoj ili Indiji, Mylan primenjuje iste standarde kvaliteta za sve proizvode.
2007. godine Mylan je izvršio akviziciju delatnosti generičkih lekova od nemačke firme Merck KGaA, čime je Mylan postao internacionalna firma prisutna u Evropi i azijsko-pacifičkom regionu. Ranije iste godine, firma je kupila Matrix u Indiji – jednog od najvećih proizvođača aktivnih supstanci u svetu. Tako je Mylan razvio snažne integrisane proizvodne kapacitete koji mu omogućavaju da učini lekove dostupnim po konkurentnim cenama, a sa druge strane ojačao je svoje prisustvo u Evropi.
Firma trenutno zapošljava preko 35.000 ljudi, oko 10.000 njih samo u Evropi.
Štaviše, Mylan je jedan od lidera u segmentu antiretrovirusne terapije od koje zavisi gotovo 50% ljudi koji se leče od HIV/AIDS-a u zemljama u razvoju. U isto vreme, gradimo vodeću globalnu respiratornu franšizu uz snažnu naučnu bazu, radimo na obezbeđivanju pristupa povoljnim, visoko kvalitetnim biološkim preparatima svuda u svetu i fokusiramo se na proizvode koje je teško proizvesti ili razviti.

Odnedavno ste i u Srbiji?

Mylan je osnažio svoje prisustvo u Centralnoj i Istočnoj Evropi i Srbiji preko još jedne skorašnje akvizicije 2015. godine kada je kupio poslovanje Abbott-a vezano za originalne i brendirane generičke proizvode koje nije razvio na američkom tržištu.
Svoje operacije u Srbiji Mylan je otpočeo 2015. godine, dok lokalni koreni firme sežu u 2002. godinu - u formi Abbot-a i prethodnih firmi, kao što je Solvay. Prošle godine, Mylan je kupio švedsku firmu Meda, koja je proširila našu ponudu u OTC segmentu i obezbedila nam prisustvo u segmentu alergija i dermatologije, pored oblasti koje tradicionalno pokrivamo: kardiometabolička oblast, centralni nervni sistem, gastroenterologija, antiinfektivna oblast, bol.
Mylan trenutno obezbeđuje dovoljno lekova da bi 1 od 2 Srbina mogao da koristi Mylan proizvod, a svakog minuta 10 pakovanja Mylan lekova se izda u apotekama; zaista smo počastvovani što nas naši klijenti – uključujući maloprodajne objekte i apoteke, veledrogerije, vlade, institucije i lekare i naravno pacijente, svakoga dana biraju kao pouzdanog partnera. Kako je misija firme da obezbedi da 7 milijardi ljudi ima pristup visokokvalitetnim lekovima, to reflektujemo i ovde, neumorno radeći da ponudimo visoko kvalitetne lekove za 7 miliona Srba.
Dugoročno posmatrano, želimo da obuhvatimo što više terapeutskih oblasti – od 26 brendiranih lekova, generičkih proizvoda i OTC proizvoda koje trenutno prodajemo – u skladu sa vizijom firme da obezbeđuje širok pristup kvalitetnim lekovima. U isto vreme, aktivnosti Mylan-a u Srbiji nisu samo usmerene na obezbeđivanje raspoloživosti lekova srpskim pacijentima, već i na obezbeđivanje edukacije za pacijente i njihove porodice. Kroz partnerstva sa apotekama i zdravstvenim radnicima u različitim kampanjama za podizanje svesti (Sačuvaj pilulu, Moj ekspert za alergije, Moja neuropatija, radionice o bolu), pružamo korisne i dostupne informacije o kritičnim terapeutskim oblastima, a ove napore ćemo nastaviti i u budućnosti.
Jedna od ključnih oblasti u koje stalno ulažemo napore u edukaciju pacijenata je terapeutska oblast bola, pošto je Mylan vodeći na srpskom tržištu sa Brufen-om. Jedna od naših najuspešnijih priča u Srbiji je u isto vreme povezana sa Brufen-om.
Mylan važi za kompaniju koja osigurava visoki kvalitet proizvoda, po najstrožim standardima, a samim tim i bezbednost pacijenata u svim zemljama u kojima radi. Sa sveobuhvatnom mrežom od 50 proizvodnih pogona širom sveta, Mylan je ustanovio strogu politiku bezbednosti: svaki od naših pogona se pridržava strogih standarda kvaliteta, bez obzira na lokaciju. Drugim rečima, kao što je već pomenuto, lekovi koje nudimo srpskim pacijentima podležu istim ispitivanjima kvaliteta pre lansiranja kao i bilo gde drugde na globalnom tržištu. Srpski pacijenti stoga mogu da budu sigurni da uzimaju lekove za koje je dokazano da su bezbedni i efikasni ne samo na lokalnom ili evropskom nivou, već i globalno i da su proizvedeni po visoko-kvalitetnim standardima.

Da li imate neku poruku za naše čitaoce?

Radite samo ono što je ispravno, ne ono što je lako.