SR
 
SR

Mylan u svetu

Zatvori

Izaberite jednu od naših veb-lokacija sa liste u nastavku.

  1. Afrika

    1. Južnoafrička Republika
      1. English
  2. Amerike

    1. Brazil
      1. Português brasileiro
    2. Kanada
      1. English
      2. Français
    3. Sjedinjene Američke Države
      1. English
  3. Azija

    1. Indija
      1. English
    2. Japan
      1. 日本語
  4. Evropa

    1. Austrija
      1. Deutsch
    2. Belgija
      1. Français
      2. Nederlands
    3. Češka Republika
      1. Čeština
    4. Danska
      1. Dansk
    5. Finska
      1. Suomi
    6. Francuska
      1. Français
    7. Grčka
      1. Ελληνικά
    8. Holandija
      1. Nederlands
    9. Irska
      1. English
    10. Italija
      1. Italiano
    11. Madjarska
      1. Magyar
    12. Nemačka
      1. Deutsch
    13. Norveška
      1. Norsk
    14. Poljska
      1. Polski
    15. Portugal
      1. Português
    16. Rumunija
      1. Română
    17. Slovačka
      1. Slovenský
    18. Slovenija
      1. Slovenian
    19. Španija
      1. Español
    20. Srbija
      1. Serbian Latin
    21. Švajcarska
      1. Deutsch
      2. English
    22. Švedska
      1. Svensk
    23. Velika Britanija
      1. English
  5. Pacifik

    1. Australija
      1. English
    2. Novi Zeland
      1. English

Kompanija Mylan je takođe ponosna što posluje na ovim lokacijama.

  1. Maroko
  2. Tajvan
  1. Singapur
Nov 7, 2018

Zašto vrednost pacijenta zamenjuje usmerenost na pacijenta kao poslovnu strategiju



Čini se da se tokom prethodnih nekoliko godina termin „usmerenost na pacijenta“ istakao kao slogan za brednove i organizacije u definiciji njihovog poslovnog pristupa. Mnoge zdravstvene organizacije zastupaju ovu frazu u svojim misijama, saopštenjima za medije, na internet sajtovima i profilima na društvenim mrežama; neki od njih su otišli korak dalje i definisali nove pozicije posvećene pacijentima i njihovim asocijacijama, događaje i dokumenta koji garantuju brigu koja je usmerena na pacijenta.

Sve ove aktivnosti nisu prošle neopaženo. Organizacije kao IMS i Eyeforpharma su istraživale i izvestile o ovom trendu, a zapazile su nedostatak konsenzusa o tome šta usmerenost na pacijenta zapravo znači, kao i to koliko daleko kompanije idu kako bi ostvarile ovu aspiraciju.1,2 Konsultantske firme kao što su PwC i McKinsey ulažu sredstva i temeljno se angažuju na definisanju nove politike zdravstvene zaštite u kojoj će tehnologija, „konzumacija zdravlja“ i novi učesnici na tržištu sigurno poremetiti sliku.

Pritisci industrije i „mantra o usmerenosti na pacijenta“ igrali su u Mylan-u aktivnu ulogu u planiranju poslovanja i podstakli temeljne diskusije među liderima o održivosti industrije, poslovnoj konkurentnosti i osnaženom pacijentu. I nismo potpali pod uticaj većine, već smo zauzeli različit i jedinstven stav o potrebama zdravstvenog sistema i utvrdili da je usmerenost direktno prema pacijentu konačna mera uspeha.

„AAAA“ predlog Mylan-ovog viđenja vrednosti pacijenta

Prepoznavši da se potrošači sve više angažuju oko donošenja odluka vezanih za njihovo zdravlje i da će na njih uticati cena, kvalitet i pogodnost neke usluge, u Mylan-u je kreiran „4A Okvir“ kako bi definisali vrednost koju donosimo pacijentima.


Mi radimo na tome da naš lek učinimo…

Šta to znači za pacijente

Prihvatljivim (Acceptable)

Mylan pomaže pacijentima da razumeju bolesti i podstiče njihov dijalog sa zdravstvenim radnicima kako bi doneli informisane odluke o svom zdravlju.

Dostupnim (Available)

Mylan znatno ulaže u istraživanje, proizvodnju i distribuciju svojih proizvoda da bi oni bili široko dostupni.

Pristupačnim (Accessible)

Mylan pruža bezbednu, efikasnu i pouzdanu distribuciju za sve svoje proizvode.

Povoljnim (Affordable)

Mylan je jedan od najvećih proizvođača povoljnih lekova na svetu.



Kompanija Mylan je preduzela brojne inicijative u Srednjoj i Istočnoj Evropi koje će biti od koristi pacijentima i omogućiti im pristup medicinskoj nezi. Mylan je 2010. godine pomogao u pripremi zakona koji su konačno postali Dobra farmakovigilancijska praksa (GVP) u Evropi. Takođe, u periodu od 2015-2017. godine, Jacek Glinka, predsednik Mylan Europe, bio je na čelu udruženja „Medicines for Europe“, koje igra aktivnu ulogu u nekoliko zemalja u regionu zalažući se za bolji pristup visokokvalitetnim lekovima.

Naša komercijalna strategija širom Evrope dala je odlične rezultate. U Francuskoj, na primer, naši proizvodi se prodaju u više od 90% apoteka i bolnica, kao i u 40% pojedinačnih apoteka i lanaca apoteka u Bugarskoj.

Kampanje podizanja svesti o bolestima pružaju preko potrebne informacije i resurse široj javnosti, a Mylan nastavlja da ulaže u porodične programe širom Evrope.

Nekoliko primera je navedeno u nastavku:

●        Zdravlje srca i krvnih sudova: Mylan je pružio podršku 5-godišnjoj PERSEAS studiji za identifikovanje i praćenje faktora rizika od kardiovaskularnih bolesti u Grčkoj. Ova studija biće od koristi kako pacijentima, tako i zdravstvenim radnicima. Rezultati se očekuju uskoro, a zaključci će verovatno pomoći u prevenciji kardiovaskularnih bolesti na nacionalnom nivou.

●        Dečije bolesti su u 2017. godini opet stavljene u prvi plan kroz sponzorstvo „Patient Steps“ događaja – edukativnog događaja koji promoviše lečenje dečijih bolesti, sa ciljem podrške deci koja boluju od raka i retkih bolesti, njihovim roditeljima i udruženjima roditelja u Grčkoj.

●        U Mađarskoj, Mylan se udružio sa zdravstvenim radnicima u donošenju „Sveobuhvatnog programa za proveru zdravlja Mađarske“. Ovaj program treba da edukuje pacijente i njihove porodice na temu važnih terapijskih oblasti porodičnog zdravlja.

●        U Francuskoj, Mylan je olakšao povezivanje pacijenata i zdravstvenih radnika, lansiranjem WIZVI aplikacije. (Link: https://www.wizvi.fr/)

 

Dalja ulaganja u istraživanje i proizvodnju omogućavaju i veću dostupnost lekova kompanije Mylan. Procenjuje se da je globalno ulaganje u istraživanje i razvoj tokom 2017. iznosilo više od 750 miliona dolara; a samo u Evropi se nalazi više od 15 lokacija odgovornih za istraživanje i razvoj, proizvodnju i pakovanje proizvoda. 

Mylan je na usluzi preko 740 miliona ljudi širom Evrope. U 35 zemalja u kojima poslujemo, imamo nedvosmislen fokus na pristupačnost lekova čime smo obezbedili liderske pozicije u nekoliko zemalja3:

●        1. mesto u Francuskoj po broju izdatih recepata i prodaji generičkih lekova na nivou apoteka i bolnica

●        2. mesto na ukupnom tržištu u Italiji i u prodaji generičkih lekova

●        3. mesto u V. Britaniji u prodaji generičkih lekova u apotekama.


Mylan-ovi generički lekovi donose i jednako impresivne uštede. Samo u Francuskoj, Mylan je odgovoran za 30% od 2 milijarde EUR uštede ostvarene primenom generičkih lekova4.

Ukratko, dok je šira farmaceutska industrija prigrlila doba usmerenosti na pacijenta, Mylan je odabrao strateški okvir „Prihvatljivost, Dostupnost, Pristupačnost, Povoljnost“ („Accessibility, Availability, Acceptability and Affordability“) kao platformu za ostvarivanje konkurentnosti i dugoročne vrednosti za pacijenta. 



Reference:
  1. https://social.eyeforpharma.com/patients/patient-centricity-what-it-and-why-arent-we-there-yet
  2. https://www.imshealth.com/files/web/Global/Services/Strategy%20&%20Management%20Consulting/Consulting%20Group%20TL/IMS_Patient_Centricity.pdf
  3. IQVIA MIDAS podaci za period završen u novembru 2017.
  4. http://www.medicamentsgeneriques.info/ i interni podaci